Har du problem med att logga in?

 

Jag har glömt mitt lösenord. Vad gör jag?

Klicka på "Glömt ditt lösenord?" och skriv in den mailadress som använts för att skapa din profil och följ instruktionerna.
 

Jag har begärt ett nytt lösenord, men har ännu inte mottagit ett email

  • Kontrollera att det inte hamnat i skräppost-inkorgen.
  • Kontrollera att du har angett rätt mailadress. Du måste skriva den mailadress som du har registrerat till din profil.
  • Om du inte har mottagit ett email inom 15 minuter, be om ett nytt lösenord eller kontakta ägarservice teamet.
     

Jag har fått ett email med en länk för att skapa en profil, men länken har gått ut. Vad ska jag göra?

Klicka på "Glömt ditt lösenord?" och skriv den mailadress du angav till NOVASOL. Du kommer nu att kunna begära ett nytt lösenord och slutföra din profil.
 

Jag är ny på NOVASOL och vill skapa en profil, hur gör jag?

När vi har registrerat ditt kontrakt får du ett email med en länk för att skapa en profil till Mina sidor. 
Kontakta ägarservice teamet om du inte har fått det här emailet.

 

Hittade du inget svar på din fråga?

Kontakta vårt ägarserviceteam via telefon eller email för att få hjälp. Du hittar våra öppettider och kontaktinformation i nedan.

Observera att kontaktuppgifterna är till husägare som redan hyr ut sin fastighet hos oss.

Tillbaka till login