Behöver du hjälp med att nå inloggningen till Mina sidor?
Om du har problem med att logga in på Mina sidor för Husägare så kan du försöka hitta svar på dina frågor på den här sidan.
Klicka på "Glömt ditt lösenord?" och skriv in den mailadress som använts för att skapa din profil och följ instruktionerna.
- Kontrollera att det inte hamnat i skräppost-inkorgen.
- Kontrollera att du har angett rätt mailadress. Du måste skriva den mailadress som du har registrerat till din profil.
- Om du inte har mottagit ett email inom 15 minuter, be om ett nytt lösenord eller kontakta ägarservice teamet.
Klicka på "Glömt ditt lösenord?" och skriv den mailadress du angav till NOVASOL. Du kommer nu att kunna begära ett nytt lösenord och slutföra din profil.
När vi har registrerat ditt kontrakt får du ett email med en länk för att skapa en profil till Mina sidor.
Kontakta ägarservice teamet om du inte har fått det här emailet.
Gå antingen till App Store eller Google Play, beroende på om du har en iPhone eller en Android-telefon. Sök efter ”NOVASOL” för att hitta appen.
Använd samma e-postadress och lösenord som du använder för att logga in på Mina sidor för Husägare.
Klicka på länken Glömt lösenord (Forgot password) på appens inloggningssida. När du har valt ett nytt lösenord ska detta användas för både appen och den vanliga webbinloggningen.
Om du aldrig har loggat in på Mina sidor för Husägare måste du slutföra din registrering från det e-postmeddelande som du har fått. När det är klart kan du ladda ner appen och logga in med din e-postadress och det lösenord som du har valt.
Kontakta vårt ägarserviceteam via telefon eller email för att få hjälp. Du hittar våra öppettider och kontaktinformation i nedan.
Observera att kontaktuppgifterna är till husägare som redan hyr ut sin fastighet hos oss.